FAQs

Ik heb geen welkomstmail ontvangen

Door |juni 22nd, 2020|

Met een welkomstmail kan je een Vrouwfit Club account aanmaken en gebruik maken van de Vrouwfit app. Sommigen van onze leden hebben geen welkomstmail ontvangen. Het bleek dat wij van sommigen leden niet het juiste e-mailadres hebben. Neem contact op via onze  anouk@vrouwfit.nl en geef hier je volledige naam en juiste e-mailadres door zodat je […]

Reacties uitgeschakeld voor Ik heb geen welkomstmail ontvangen

Hoe werkt de Vrouwfit app?

Door |juli 1st, 2020|

Bekijk https://vrouwfit.nl/vrouwfit-account/ hoe de Vrouwfit app werkt. Kom je er nog steeds niet uit, mail dan naar anouk@vrouwfit.nl of vraag het aan een van onze medewerkers op locatie.

Reacties uitgeschakeld voor Hoe werkt de Vrouwfit app?

Betekent Vrouwfit dat er helemaal geen mannen binnenkomen?

Door |november 6th, 2016|

Nee, Vrouwfit houdt in dat er alleen maar vrouwen sporten in de fitness en groepslessen, en al het personeel van Vrouwfit zijn vrouwen, maar mannen mogen wel binnen komen, maar zullen zeker niet nadrukkelijk aanwezig zijn in de ruimtes waar gesport wordt.

Reacties uitgeschakeld voor Betekent Vrouwfit dat er helemaal geen mannen binnenkomen?

Ik ga verhuizen, kan ik mijn abonnement opzeggen?

Door |juni 22nd, 2020|

Als je gaat verhuizen buiten de stad Leiden en omstreken, alleen dan kan je je abonnement eerder stopzetten. Je moet dan naar Vrouwfit je verhuizingsbewijs e-mailen en erna aan de bar een opzegformulier invullen en ondertekenen.

Reacties uitgeschakeld voor Ik ga verhuizen, kan ik mijn abonnement opzeggen?

Wat zijn de tarieven?

Door |mei 2nd, 2015|

Het overzicht van al onze abonnementen zijn hier te vinden. 

Waar kan ik mijn abonnement opzeggen?

Door |november 6th, 2016|

Dit kan alleen schriftelijk aan de balie bij Vrouwfit op de locatie waar je ingeschreven staat. Hiervoor moet je namelijk een opzegformulier invullen en ondertekenen. 

Bij uitschrijving is er altijd een opzegtermijn van 1 volledige maand. Bijvoorbeeld je schrijft je uit op 22 november 2019 dan is je maand opzeg termijn de hele maand december 2019 […]

Reacties uitgeschakeld voor Waar kan ik mijn abonnement opzeggen?

Kan ik mijn abonnement op ieder moment beëindigen?

Door |november 6th, 2016|

Dit is verschillend per abonnement:

All inclusive 6 maanden abonnement:
Deze overeenkomst geldt voor minimaal 6 maanden vanaf de eerste dag van de aankomende maand en wordt automatisch, stilzwijgend verlengd met de op dat moment geldende prijs van het All inclusive – half jaar abonnement. Na een periode van 6 maanden kan de overeenkomst worden opgezegd, hierbij […]

Reacties uitgeschakeld voor Kan ik mijn abonnement op ieder moment beëindigen?

Kan ik met mijn abonnement bij iedere Vrouwfit locatie sporten?

Door |november 27th, 2012|

Ja, dit kan zeker. Let wel op dat de database van de Vrouwfit locaties niet met elkaar verbonden zijn, geef dus op nieuwe locatie aan dat je bij een andere locatie ingeschreven staat. 

Kan ik een proefles volgen?

Door |november 27th, 2012|

Ja zeker, graag zelfs! Zo kan je zelf het beste ervaren of Vrouwfit dé sportschool voor jou is. Je hebt maximaal recht op 2 gratis proeflessen naar keus. Klik hier om je ervoor aan te melden of bel naar Vrouwfit voor het maken van de afspraak. 

Kan ik ook lid worden voor een half jaar?

Door |november 27th, 2012|

Ja, Vrouwfit heeft hier 2 opties voor

Het all inclusive 6 maanden abonnement
10-ritten kaart (is 1 jaar geldig)

Klik hier voor het overzicht van alle Vrouwfit abonnementen.