FAQs

Ik ben zwanger, moet ik nu opzeggen?

Door |november 6th, 2016|

Nee, het is wetenschappelijk bewezen dat je weer sneller in vorm bent als je fit je bevalling in gaat. Vrouwfit kan je begeleiden in wat je wel en niet moet doen op sportgebied en we bieden regelmatig speciale zwangerschapslessen aan. Een zwanger en shape les voor kracht en conditie en een zwangerschapsyoga als cursus ter […]

Reacties uitgeschakeld voor Ik ben zwanger, moet ik nu opzeggen?

Ik heb een blessure, kan ik nu wel sporten?

Door |november 6th, 2016|

Dit is helemaal afhankelijk van je blessure, ben je al bij een specialist geweest? En wat adviseert hij/zij? Al onze fitnessmedewerkers zijn gediplomeerd en kunnen een trainingsschema maken rekening houdend met de blessure. Is te blessure te ernstig, kan Vrouwfit je abonnement ook bevriezen tot dat je weer kan sporten. 

Reacties uitgeschakeld voor Ik heb een blessure, kan ik nu wel sporten?

Kan ik mijn abonnement op ieder moment beëindigen?

Door |november 6th, 2016|

Dit is verschillend per abonnement:

All inclusive 6 maanden abonnement:
Deze overeenkomst geldt voor minimaal 6 maanden vanaf de eerste dag van de aankomende maand en wordt automatisch, stilzwijgend verlengd met de op dat moment geldende prijs van het All inclusive – half jaar abonnement. Na een periode van 6 maanden kan de overeenkomst worden opgezegd, hierbij […]

Reacties uitgeschakeld voor Kan ik mijn abonnement op ieder moment beëindigen?

Betekent Vrouwfit dat er helemaal geen mannen binnenkomen?

Door |november 6th, 2016|

Nee, Vrouwfit houdt in dat er alleen maar vrouwen sporten in de fitness en groepslessen, en al het personeel van Vrouwfit zijn vrouwen, maar mannen mogen wel binnen komen, maar zullen zeker niet nadrukkelijk aanwezig zijn in de ruimtes waar gesport wordt.

Reacties uitgeschakeld voor Betekent Vrouwfit dat er helemaal geen mannen binnenkomen?

Waar kan ik mijn abonnement opzeggen?

Door |november 6th, 2016|

Dit kan alleen schriftelijk aan de balie bij Vrouwfit op de locatie waar je ingeschreven staat. Hiervoor moet je namelijk een opzegformulier invullen en ondertekenen. 

Bij uitschrijving is er altijd een opzegtermijn van 1 volledige maand. Bijvoorbeeld je schrijft je uit op 22 november 2019 dan is je maand opzeg termijn de hele maand december 2019 […]

Reacties uitgeschakeld voor Waar kan ik mijn abonnement opzeggen?

Ik ben iets vergeten/verloren bij Vrouwfit, waar kan ik terecht?

Door |november 6th, 2016|

Op de betreffende locatie van Vrouwfit waar je iets verloren bent kan je aan één van onze medewerkers vragen/bellen of ze voor je bij de gevonden voorwerpen kunnen kijken of je spullen daar liggen. Gevonden voorwerpen dienen binnen 8 dagen te worden afgehaald.

Reacties uitgeschakeld voor Ik ben iets vergeten/verloren bij Vrouwfit, waar kan ik terecht?

Zijn de faciliteiten bij beide locaties hetzelfde?

Door |november 6th, 2016|

Ja, beide locaties bieden hetzelfde. Voor een mooi overzicht en foto’s kan je hier terecht. 

Reacties uitgeschakeld voor Zijn de faciliteiten bij beide locaties hetzelfde?

Wat zijn de tarieven?

Door |mei 2nd, 2015|

Het overzicht van al onze abonnementen zijn hier te vinden. 

Betaal ik inschrijfgeld?

Door |mei 2nd, 2015|

Nee, inschrijven bij Vrouwfit is helemaal gratis. Bekijk hier onze abonnementen.

Ik wil mijn gegevens wijzigen, adres/bankrekeningnr. Waar kan ik dit doorgeven?

Door |november 27th, 2012|

Wijzigingen kan je altijd aangeven aan de bar van Vrouwfit of een bericht sturen.