FAQs

Ik heb geen welkomstmail ontvangen

Door |juni 22nd, 2020|

Met een welkomstmail kan je een Vrouwfit Club account aanmaken en gebruik maken van de Vrouwfit app. De Vrouwfit app is tegelijkertijd jouw toegangspasje tot de sportschool. Stuur een e-mail naar  anouk@vrouwfit.nl en geef hier je volledige naam en juiste e-mailadres door zodat je een welkomstmail kan ontvangen.

Reacties uitgeschakeld voor Ik heb geen welkomstmail ontvangen

Hoe werkt de Vrouwfit app?

Door |juli 1st, 2020|

Bekijk https://vrouwfit.nl/vrouwfit-account/ hoe de Vrouwfit app werkt. Hier staat alles op uitgelegd.

Reacties uitgeschakeld voor Hoe werkt de Vrouwfit app?

Betekent Vrouwfit dat er helemaal geen mannen binnenkomen?

Door |november 6th, 2016|

Nee, Vrouwfit houdt in dat er alleen maar vrouwen sporten in de fitness en groepslessen en al het personeel van Vrouwfit zijn vrouwen. Maar mannen mogen wel binnen komen, maar zullen zeker niet nadrukkelijk aanwezig zijn in de ruimtes waar gesport wordt.

Reacties uitgeschakeld voor Betekent Vrouwfit dat er helemaal geen mannen binnenkomen?

Ik ga verhuizen, kan ik mijn abonnement opzeggen?

Door |juni 22nd, 2020|

Als je gaat verhuizen buiten de stad Leiden en omstreken, alleen dan kan je je abonnement eerder stopzetten. Je moet dan naar Vrouwfit je verhuizingsbewijs e-mailen en erna aan de bar een opzegformulier invullen en ondertekenen, of het opzegformulier via e-mail sturen.

Reacties uitgeschakeld voor Ik ga verhuizen, kan ik mijn abonnement opzeggen?

Wat zijn de tarieven?

Door |mei 2nd, 2015|

Het overzicht van al onze abonnementen zijn hier te vinden. 

Waar kan ik mijn abonnement opzeggen?

Door |november 6th, 2016|

Dit kan schriftelijk aan de balie bij Vrouwfit. Hiervoor moet je namelijk een opzegformulier invullen en ondertekenen. 

Bij uitschrijving is er altijd een opzegtermijn van 1 volledige maand. Bijvoorbeeld je schrijft je uit op 22 november 2019 dan is je maand opzeg termijn de hele maand december 2019 en ben je per 1 januari 2020 uitgeschreven. […]

Reacties uitgeschakeld voor Waar kan ik mijn abonnement opzeggen?

Kan ik mijn abonnement op ieder moment beëindigen?

Door |november 6th, 2016|

Dit is verschillend per abonnement:

All inclusive 6 maanden abonnement:
Deze overeenkomst geldt voor minimaal 6 maanden vanaf de eerste dag van de aankomende maand en wordt automatisch, stilzwijgend verlengd met de op dat moment geldende prijs van het All inclusive – half jaar abonnement. Na een periode van 6 maanden kan de overeenkomst worden opgezegd, hierbij […]

Reacties uitgeschakeld voor Kan ik mijn abonnement op ieder moment beëindigen?

Kan ik met mijn abonnement bij iedere Vrouwfit locatie sporten?

Door |november 27th, 2012|

Ja, dit kan zeker. De Vrouwfit app is jouw toegangspasje tot elke Vrouwfit locatie. Met jouw persoonlijke barcode kan je bij elke Vrouwfit inchecken, fitnessen of groepslessen volgen.

Kan ik een proefles volgen?

Door |november 27th, 2012|

Ja zeker, graag zelfs! Zo kan je zelf het beste ervaren of Vrouwfit dé sportschool voor jou is. Je hebt recht op maximaal 2 gratis proeflessen; 1 fitness met of zonder begeleiding en 1 groepsles. Als je een gratis groepsles wilt volgen dan kan je dat hier boeken. En als je een gratis proefles in […]

Kan ik ook lid worden voor een half jaar?

Door |november 27th, 2012|

Ja, Vrouwfit heeft hier 2 opties voor

Het all inclusive 6 maanden abonnement
10-ritten kaart (is 1 jaar geldig)

Klik hier voor het overzicht van alle Vrouwfit abonnementen.