FAQs

Ik ga verhuizen, kan ik mijn abonnement opzeggen?

Door |juni 22nd, 2020|

Als je gaat verhuizen buiten de stad Leiden en omstreken, alleen dan kan je je abonnement eerder stopzetten. Je moet dan naar Vrouwfit je verhuizingsbewijs e-mailen en erna aan de bar een opzegformulier invullen en ondertekenen, of het opzegformulier via e-mail sturen.

Reacties uitgeschakeld voor Ik ga verhuizen, kan ik mijn abonnement opzeggen?

Ik heb geen welkomstmail ontvangen

Door |juni 22nd, 2020|

Met een welkomstmail kan je een Vrouwfit Club account aanmaken en gebruik maken van de Vrouwfit app. Deze app is belangrijk voor jou want je kan ermee inchecken bij binnenkomst, reserveren voor groepslessen en het laatste nieuws van Vrouwfit ermee volgen. In onze welkomstmail zit een knop toegevoegd waarmee je een wachtwoord aanmaakt zodat je […]

Reacties uitgeschakeld voor Ik heb geen welkomstmail ontvangen

Wat zijn de tarieven?

Door |mei 2nd, 2015|

Het overzicht van al onze abonnementen zijn hier te vinden. 

Waar kan ik mijn abonnement opzeggen?

Door |november 6th, 2016|

Dit kan schriftelijk aan de balie bij Vrouwfit. Hiervoor moet je namelijk een opzegformulier invullen en ondertekenen. 

Bij uitschrijving is er altijd een opzegtermijn van 1 volledige maand. Bijvoorbeeld je schrijft je uit op 22 november 2019 dan is je maand opzeg termijn de hele maand december 2019 en ben je per 1 januari 2020 uitgeschreven. […]

Reacties uitgeschakeld voor Waar kan ik mijn abonnement opzeggen?

Ik ben iets vergeten/verloren bij Vrouwfit, waar kan ik terecht?

Door |november 6th, 2016|

Op de betreffende locatie van Vrouwfit waar je iets verloren bent kan je aan één van onze medewerkers vragen/bellen of ze voor je bij de gevonden voorwerpen kunnen kijken of je spullen daar liggen. Gevonden voorwerpen dienen binnen 8 dagen te worden afgehaald.

Reacties uitgeschakeld voor Ik ben iets vergeten/verloren bij Vrouwfit, waar kan ik terecht?